Fly Fresh Forever

2010-04-16 @ 15:52:47
Detta handlar om HipHop, Grime, Hyphy, Crunk, Gangsta rap, Snap Music, Baltimore, G-Funk, Miami Bass, Boom Bap, Kwaito och alla andra jävla kategorier ni vill dela in det i.

Problemet är att mediaskadade hipsters dikterar villkoren för scenen, vi måste ta det tillbaka!
Jag tänkte att dessa självutnämnda allvetare behöver tas ner på jorden, därför finns "igotninetynineproblemsbutmykicksaintone", låt mig bli din guru, låt oss utbyta tankar, låt oss samverka, lär mig.

Så utan att ta mig själv på för stort allvar,  slänger jag upp musik och hiphop skit som varje hund där ute kan tänkas behöva. Har du inte Spotify e du dum i huvudet! Nä men du saknar något det e en sak som e säker.
Och självklart sneakers att mörda för!




Henok Achido – Fly Fresh
SneakersTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback