Sneakerhunt

2010-04-18 @ 19:04:06
Där finns alltid ett antal sneakers som man blir extra besatt av,nedan listar jag dom som är överst på min lista, som antingen alldeles för jävla dyra eller för sällsynta, en dag mina vänner en dag.....

Nike Air Force One, White on white, denna modell måste ju varje sneakerhue äga, varför gör inte jag det?
Nike Air Flight Lite, den modellen har jag alltid varit en sucker för speciellt "White man cant jump".

Nike Air Hoop Structure,skulle jag kunna dra av en nagel för

Nike Dunk SB "Heinieken". det är nog kombinationen av Sneakers och öl som gör denna sko extra attraktiv, jäkla sällsynt och ska tydligen gå loss på åtminstone 400 dollar.

Fila Grant Hill 96, Fila är nostalgi för mig, liksom Adidas om jag söker i mitt inre får jag till slut tillbaka rysningarna från högstadiet dessa märke framkalla, plus att 2pac rockade dessa dojor varifall om man bläddrar i "All eyes on me" omslaget.

vad jobbigt att välja ut såhär, där finns så många fler, men dessa är prio 1 för tillfället.



, , , , ,
SneakersTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback