Svensk Hip Hop - Spotify Playlist

2010-05-13 @ 18:38:38

Jag var 14-15 bast när Petter släppte "Mitt sjätte sinne", sen kom Ken, Ayo, Blues, Feven, Timbuktu, vilka legender! Men efterhand dog mitt intresse för svensk hip hop, jag tvivlar inte på att det finns kvalité men det känns av någon anledning inte lika spännande och det är inte rätt, så därför sätter jag ihop en playlist med old school, new school, mid school, whateva school!

Tipsa gärna om svenska artister som förtjänar uppmärksamhet, playlisten talar om min insyn i den svenska hip hopen.

Länk: The Swedish Shit







, , , , , ,
Spotify PlaylistsTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: ShadyBoy

Shady.... :)
2010-08-20 @ 23:00:06
URL: http://justshady.com/


Postat av: kobe bryantshoes

I enjoyed a lot by hearing it from you....Very nice presentation..

I also like your presentation.

Thank you.
2010-10-06 @ 09:25:40
URL: http://www.pickkobeshoes.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback