Young Jeezy - TM:103, Tracklist

2011-12-06 @ 00:14:20
Nu är tracklisten till Young Jeezy´s hypade och i framemotsedda album officiell. Tunga gäster så som Jay-Z, Andre 3000, T.I, Snoop Dogg, Jadakiss, Fabolous, Trick Daddy och en hel del till kan nämnas. På produktionssidan kan vi nämna J.U.S.T.I.C.E League, Lil Lody, Drumma Boy och en
något mer otippad Warren G.

Tracklist:

1. Waiting (Prod. By Lil Lody)
2. What I Do (Just Like That) (Prod. By Drumma Boy)
3. O.J. Ft. Jadakiss & Fabolous (Prod. By Lil Lody)
4. Nothing (Prod. By Lil Lody)
5. Way Too Gone Ft. Future (Prod. By Mike Will)
6. Supafreak Ft. 2 Chainz (Prod. By D. Rich)
7. All We Do (Prod. By Midnight Black)
8. Leave You Alone Ft. Ne-Yo (Prod. By Warren G)
9. Everythang (Prod. By Lil Lody)
10. Trapped Ft. Jill Scott (Prod. By J.U.S.T.I.C.E. League)
11. F.A.M.E. (Fake Ass Muthafuckas Envy ) Ft. T.I. (Prod. By J.U.S.T.I.C.E. League)
12. I Do Ft. Jay-Z x Andre 3000  (Prod. By M16)
13. Higher Learning Ft. Snoop Dogg, Devin The Dude & Mitchelle’l (Prod. By Lil C)
14. This One’s For You Ft. Trick Daddy (Prod. By Lil Lody)



TracklistsTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback