Slim Thug & Rick Ross Twitter Beef

2010-08-30 @ 20:01:02
Inledningsvis vill jag bara säga att jag är måttligt trött på den där jävla Rick Ross och jag hoppas att någon släpper en diss i stil med "No Vaseline" och verkligen täpper till truten på honom.

Varifall Ricky släppte nyligen en låt med en rad som gick såhär:

"She dated Slim Thug/ Now she f**k with me/ She finally made it to the biggest boss, luckily" on the song "King Boss."

Slim Thug reagerade och frågade herr Ross om han skulle ta det som en diss och sen var ordkriget i gång, Torch från Triple C´s blandade också sig och kallade Houston-rapparen för "Slim Sukka" det hela känns väldigt löjligt men jag hoppas att Slim krossar Ricky, förlåt om jag är partisk.

 

, , , , ,
Beefs & BattlesTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback