Straight Outta Compton - The Movie

2010-05-03 @ 22:08:00


Först och främst: Lite förbannad blir jag, nu har vi väntat på Detox så jävla länge och för inte så längesen sa du att "Under pressure" med Jay-Z skulle släppas inom två veckor, men än har det inte hänt nåt och det måste fan ha gått nästan en månad nu, not cool dude, men ok jag ska ha tålamod ett litet tag till, för din skull!

Den (förhoppningsvis) kommande rullen om N.W.A. "Straight outta Compton" ska det varifall ha börjats jobba på, Ice Cube och Tomica Wright (Eazy-E´s änka) ligger bakom projektet men även Dr.Dre är med på en hörna, en film som jag hoppas blir verkligheten jag vill verkligen se den!



, , , , , ,
West CoastTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback