The Boom Bap, Babel Malmö

2010-06-09 @ 10:44:08

Ikväll hittar ni mig på Babel och mitt i ett klubbkoncept som jag tycker är riktigt jävla grymt, var hittar man en Boot Camp Clikk tribute nuförtiden?:

"THE BOOM BAP 90’s Hip Hop Movement har det senaste året tagit malmöborna med storm och på Praise The Lord tar de baren med storm. Med fokus på 90-talets oslagbara hiphopvibb har Dj Rome tillsammans med Dj Beneaf kokat ihop euforiska throw back kvällar för fanatiker såväl som nyfrälsta vart de än satt ner sina skivbackar. Flytta in i Malmös enda hem för hiphop — THE BOOM BAP finner du hela sommaren här på Praise the Lord/Babel. Förkvällens tema blir “Boot Camp Salute!!” och fortsätter sedan i allmän 90’s mayhem. Inbjuden mc för kvällen är ingen mindre än Malmös finest Rocc Spotz!"

Babel

, , , ,
Where the party at?Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: finalinafina ♥

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen, svaren kommer upp om några dagar! ♥
2010-06-09 @ 12:33:15
URL: http://finalinafina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback