Shine Sneakers Shine!

2010-05-25 @ 22:42:50
Sneakerhue där ute vet hur jävla irriterande en fläck på en annars skinnande vit sneaker är, jag har provat allt (från cement till salt) och visserligen är jag rätt så nöjd med min rengöringsmetod, men det skadar inte att få ta emot råd från proffs.

Som en skänk från ovan fick jag den här kommentaren: http://ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se/2010/may/sneakerhunt.html#comment, den kom från www.davidsonsskomakeri.com , skomakare, ett allt för ofta underskattat yrke, en yrkesgrupp med en lång stolt tradition, en yrkesgrupp som gör en insats för dina favoriter som utan deras hjälp skulle sett dagsljus för sista gången, jag läste att deras reparationer utförs av en skomakare som innehar ett SM-Guld och ett silver i skoreparationer, inte illa! De har haft vänligheten att lägga ut en instruktionsfilm om hur man håller sina vita sneakers i toppskick, kolla in den här:



, , ,
SneakersTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: kobe bryantshoes

I enjoyed a lot by hearing it from you....Very nice presentation..

I also like your presentation.

Thank you.
2010-10-06 @ 09:15:43
URL: http://www.pickkobeshoes.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback