Dr.Dre XXL Cover

2010-11-17 @ 20:26:26
Jag erkänner, jag var en av dem som var övertygade om att Detox skulle släppas i år och bidrog väl i någon form till att hypa upp plattan lite då och då, Under Pressure med Jay-Z läckte för någon månad sen, men Dre gick ut och förklarade att det inte var en färdig version således ingen officiell singel, igår väcktes hoppet igen när en låt döpt till Kush släpptes via nätet och gästades av Akon och Snoop Dogg, men denna låt bekräftades heller inte som en singel från Detox. Ett tecken som jag väljer att tolka som att det inte är långt kvar är att Dr.Dre pryder omslaget av XXL´s december/januari nummer, eller så är jag bara naiv?

Dr.Dre - XXL Cover 
, , , , , , ,
West CoastTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback