Best Of 2010: Brotha Lynch Hung - I Plotted (My Next Murder)

2011-04-01 @ 23:27:33

2010 signade Brotha Lynch Hung till Tech N9ne´s Strange Music och släppte via hans nya label fullängdaren Dinner And A Movie som innehöll I Plotted (My Next Murder) som platsar på Best Of 2010 listan. Brotha Lynch Hung kommer släppa åtminstone ytterligare ett album på Strange Music, Coathangastrangla har releasedatum den 5 april, tracklist och artwork kan man kolla in här.


, , , , , ,

Best Tracks Of 2010Trackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Marlene

Nice blogg!

Jag har en fråga och du verkar vara nån som har koll :) har googlat det mesta utan framgång men jag letar efter en låt jag hörde på dansgolvet igår. Den gick typ "kolla på snubben som puttar undan..." jag tyckte att rösten lät lite som afasi, så funderade lite på maskinen, beatet var lite som maskinens stil. Det vore awesome om du visste vilken låt det var :)
2011-04-03 @ 14:40:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback