Petter Feat. Adolphson & Falk - Krafter, Official Video

2011-04-14 @ 22:19:14

Petter har hookat upp med Adolphson & Falk, ett namn man kanske först och främst förknippar med jul, men skit i det nu, så här säger Petter själv om Krafter:

"Min nya singel heter “Krafter” och är en låt som jag gjort tillsammans med Adolphson & Falk. Jag är extremt nöjd över vårt lilla samarbete för det har växt ut till något större vilket är fantastiskt. Låten är högst personlig och lite ett samtal med mig själv där jag försöker förstå mig själv helt enkelt och varför jag är som jag är, varför jag gör som jag gör osv. Collén har producerat och det här är alltså en del utav en ny version utav skivan “En Räddare i Nöden” som släpps inom kort (endast digitalt). Det är några nya låtar som jag håller kärt och det är så jävla skönt, kul och mäktigt att dom äntligen ska släppas."


, , , ,

Svensk HiphopTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback