Big K.R.I.T. - Live From The Underground, Tracklist

2012-05-14 @ 21:32:43
Big K.R.I.T. ger oss tracklisten till sitt debutalbum Live From The Underground. Plattan släpps 5 juni. Bland gästerna finner vi: Ludacris, 8Ball & MJG, " Chainz, Bun B, Anthony Hamilton, Devin The Dude m fl.
1. LFU300MA (Intro)
2. Live From The Underground
3. Cool 3 Be Southern
4. I Got This
5. Money On The Floor feat. 8Ball & MJG and 2 Chainz
6. What U Mean feat. Ludacris
7. My Sub (Pt. 2: The Jackin’)
8. Don’t Let Me Down
9. Porchlight feat. Anthony Hamilton
10. Pull Up feat. Big Sant & Bun B
11. Yeah Dats Me
12. Hydroplaning feat. Devin The Dude
13. If I Fall feat. Melanie Fiona
14. Rich Dad, Poor Dad
15. Praying Man feat. B.B. King
16. Live From The Underground (Reprise) feat. Ms. Linnie


TracklistsTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback